حرف‌های خودمانی مجتبی جباری با مجیدی
نوشته شده توسط : alireza

شبکه ایران - جباری دوباره مصدوم شد! البته این خبر تازه‌ای نبود که 3 روز پیش در اردوگاه آبی پیچید.دکتر نوروزی هم این خبر را تایید کرد و گفت:"مجتبی باید 4 هفته دور از میادین باشد.یعنی باید طی این مدت فیزیوتراپی کند تا به شرایط آرمانی برگردد."

عکس MRI نشان می‌دهد که عضلات بالای زانوی جباری با پارگی خفیف رو به رو شده است.مصدومیتی که حاصل ضعف جسمانی است و معمولا در مواقعی که بازیکنان عضلات خود را خوب نمی‌سازند اتفاق می‌افتد.

در حالی که جباری در تمرین‌های بدن سازی امسال پا به پای دیگران تمرین کرد اما به دلیل اینکه چند سال از تمرین‌های بدنسازی دور بود باز هم شرکت در تمرین‌های بدنسازی امسال سبب تقویت عضلات رانش نشده است.این نشان می‌دهد که جباری امسال باید بیشتر از سایرین تمرین‌های بدنسازی را انجام می داده تا عقب ماندگی چند ساله‌اش از تمرین‌های بدنسازی جبران شود.

مجتبی هرگز فکرش را نمی‌کرد که در لیگ دهم عضلات پایش به این زودی با پارگی خفیف رو به رو شود.اوتصور می‌کرد این فصل را می‌تواند به سلامت پایان برده ودیگر مجبور نشود که وقت خود رادر فیزیوتراپی یا این جور اماکن تلف کند!اما همه چز بر خلاف تصورات مرد شماره 8 آبی‌ها رقم خورده است.

او اوایل فصل را به دلیل ناآمادگی از دست داد،پس از آن به خاطر کشیدگی مینیسک دو هفته از میدان دور بود و سرانجام پارگی عضلات بالای ران باعث شد تا او 4 هفته مجبور به دوری از تمرین‌های تیمش بشود.جباری یکشنبه عصر به محل تمرین استقلال آمد و دقایقی از تمرین استقلال را تماشا کرد.بعد از دقایقی او روی صندلی کنار فرهاد مجیدی نشست و شروع به درد دل کرد.

او به کاپیتان می‌گوید:"واقعا خودم هم دیگر خسته شده‌ام. دائم مصدوم می‌شوم.باور کن این بار اگر دوباره مصدوم بشوم فوتبال را کنار می‌گذارم و برای همیشه می‌روم."

فرهاد مجیدی که حرف‌های جباری را شنید لحظه‌ای سکوت کرد و به او دلداری داد:"نباید به این زودی مایوس بشوی.فوتبال همین است.من هم مصدومیت‌های زیادی راتجربه کردم.نباید عقب بکشی و کم بیاوری.برو با خیال راحت فیزیوتراپی کن و به بعدش فکر نکن.انشاءالله دیگر مصدوم نمی‌شوی."

حرف‌های مجیدی که تمام شد، جباری نتوانست پاسخی بدهد.شاید به روزهایی فکر می‌کرد که به خاطر مصدومیت از دست رفت.دو بار پارگی رباط پا،دو بار پارگی مینیسک،کشیدگی‌های گوناگون،شکستگی بیینی و چندین مصدومیت خفیف دیگر.آیا با این اوصاف برای بازیکن روحیه می‌ماند؟شاید مجتبی هم دیگر خسته شده و می‌خواهد کار را یکسره کند.بهترین راه برای جباری خداحافظی از فوتبال است!

خبری که اگر به گوش هواداران استقلال برسد قطعا آن‌ها را ناراحت و افسرده خواهد کرد.تردیدی نیست هواداران استقلال دوست ندارند به این زودی‌ها خداحافظی ستاره خود را ببینند.مردی که در دربی دقایقی به میدان آمد و آن پاس ماهرانه را برای مجیدی فرستاد.پاسی که کاپیتان استقلال را مجاب کرد او را این گونه تعریف و تمجید کند:"پاس مجتبی در حد لالیگا بود."

آیا جباری همان طور که به مجیدی گفته در آینده اگر دوباره مصدوم بشود از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد؟جباری احساساتی شده یا حرف دلش را به زبان می‌آورد؟منتظر واکنش آقا مجتبی می‌مانیم





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: